Vi har et betalingssystem, som skal sikre, at alle medlemmer får præcis dén ydelse, de ønsker sig. Systemet hedder KLUBMODUL og fungerer ved, at man melder sig til med sit dankort, og de månedlige ydelser dermed bliver trukket automatisk hver måned (med 10 dages varsel på mail). Man kan også tilmelde sig endkelte ydelser som fx. enetimer – eller købe strøelse til sin boks.

For at købe ydelser, skal man være oprettet som bruger med navn, adresse og betalingskort. Efter at have oprettet en bruger skal man sørge for at tilmelde sig klubben (kontingent) for derefter at kunne købe andre ydelser.

HUSK, AT DU SKAL HAVE EN AFTALE MED PERSONALET, FØR DU TILMELDER DIG NOGET, HVIS DEN SKAL VÆRE GÆLDENDE!

Du kan oprette dig her:

Du kan tilkøbe ekstraydelser som strøelse, enetimer, osv. her:

Tilmeld dig faste (månedlige-/årlige-) ydelser som fx. kontingent, rideskolehold, opstaldning osv. her:

Afmelding kan ske ved at sende en mail til formandhsk@hotmail.com eller ved henvendelse til det daglige personale.
Kontaktoplysninger findes her.