Bliv medlem af HSK! Vær med til at støtte én af landets ældste klubber ved at ride for os.

Kontingent pr år.

Seniormedlem (o. 18 år) 450,-
Juniormedlem (u. 18 år) 300,-
Passivt medlem 220,-
Rykkergebyr pr. gang 100,-

Kontingenter opkræves i januar.

Du behøver ikke at være medlem for at købe et 1-dags ridehuskort. For 100,- på mobilepay 65751, kan du benytte dressurbanerne med én hest. For medlemmer er prisen dog 50,-
Vil du gerne bruge springene, skal dette aftales med personalet, og prisen er dobbelt op!

Du kan blive medlem ved at oprette en brugerprofil på vores betalingsside. Du kan også se lidt mere hér.

Vi har desuden en Top 3-rangliste kørende, der belønner de 3 bedste af klubbens medlemmer igennem et helt år i kategorierne:

• Dressur for pony
  • Dressur for hest
  • Springning for pony
  • Springning for hest

Det eneste, du skal gøre, er at indsende dine resultater hver gang, du har fået en (hvilkensomhelst) placering til et (hvilketsomhelst) stævne – alle kan være med! Der er flotte ting at vinde, og de dygtige ryttere hyldes og præmieres ved generalforsamlingen hvert år i februar. Læs mere om Top 3 hér.