Indmeldelse
Hvis du ønsker at melde dig ind i HSK, skal du gå ind på vores betalingsside. Dér kan du oprette en profil i klubmodul med dit betalingskort, der giver dig adgang til alle de services, vi har i rideklubben. For at ride i rideskolen skal du først have et årskontingent, hvorefter du kan tilmelde dig hold, springning, enetimer osv. Du skal have lavet en aftale med én af vores undervisere, før du gyldigt kan tilmelde dig et hold.
Hvis du bliver medlem midt i året, får du det årlige kontingent til en reduceret pris.
Du kan bestille en gratis prøvetime eller få svar på spørgsmål hos vores rideskoleundervisere – du finder dem hér.
Øvrige spørgsmål kan rettes til daglig leder eller via mail til kasseren (formandhsk@hotmail.com).

Udmeldelse
Ønsker du at melde dig ud af HSK og eller rideskolen, gør du dette på en mail til kasseren (formandhsk@hotmail.com). Eftersom undervisningen betales en måned af gangen, må vi gøre dig opmærksom på, du skal gøre det i god tid, så vi har mulighed for at give pladsen til en anden. Der kan senest meldes fra d. 25. måneden før det ønskede stop. Hvis du ønsker at stoppe pr. 1/10, skal opsigelsen således falde 25/8. Der refunderes ikke for resten af måneden, hvis man stopper midt i en periode, da hestene jo skal have mad og pasning uanset.
Da medlemskontingentet betales pr. år, refunderer vi ikke for den resterende del af året, men hvis du ønsker et medlemsskab midt i året, kan dette fås til en reduceret pris.